Myyjä:
Teija Kuhanen
Savilahdenkatu 35 as 2
50100 Mikkeli
Finland

P: 050 3385272

Y-tunnus: 2247529-3

Tilaus ja maksu:
Voit tehdä tilauksesi verkkokaupan lisäksi myös sähköpostin (hahtuvahullu@gmail.com) tai soittamalla (0503385272).
Maksuvaihtoehtoina on ennakkomaksu, verkkomaksupainikkeet (Verkkomaksu, pankkikortti, Collector lasku- tai osamaksu, tilisiirto tai kännykkämaksaminen) tai Paypal.
Ennakkolaskun saat välittömästi sähköpostiisi tilauksen tehtyäsi.
Valitessasi verkkomaksupainikkeet ja Paypalin sinut ohjataan suoraan suorittamaan maksu loppuun.
Tilaustöissä aloitamme valmistuksen maksun näkyessä tilillä, oletamme että maksu näkyy viikon sisällä tilauksesta jonka jälkeen lähetämme muistutuksen. Mikäli maksua ei näy 3pv muistutuksesta, eikä tule yhteyden ottoa, tilaus katsotaan peruuntuneeksi.
Varastotuotteet postitamme maksun näkyessä, maksuaika 7pv jonka jälkeen tilaus katsotaan peruuntuneeksi.

ALV 24%

Toimitus:
Varastotuotteet 1-3 työpäivää maksun saavuttua.
Tilaustöissä toimitusaika 2-4vko, voit kysäistä tilanteesta tarkemmin ennen maksua.
Jos ei ruuhkia ole, saa tilaustyöt myös alle viikossa.

Toimituskulut:
Uusi asiakas 0€
Vaippatilaus, tilauksen loppusumma 0-20€ 1,60€
Vaippatilaus, tilauksen loppusumma 20-40€ 3€
Vaippatilaus, tilauksen loppusumma 40-60€ 4€
Vaippatilaus, tilauksen loppusumma 60-150€ 5€
Ilmainen toimitus, tilauksen loppusumma yli 150€

Hinnat koskee toimitusta Suomeen.

Jos valitset toimitustavaksi noudon, sinulle ilmoitetaan, kun tilaus on valmis noudettavaksi ja sen voi noutaa Desing lab Luomosta Savilahdenkatu 5-7.
Henkilötietojen käsittely:
Asiakkaidemme nimi ja yhteystiedot ovat ainoastaan minun hallussani, salasanan takana eikä niitä luovuteta eteenpäin.

Palautusoikeus:
Kaikilla varastotuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteen täytyy olla käyttämätön ja pesemätön.
Tilaustuotteissa palautusoikeus katsotaan tapauskohtaisesti, mutta malliston mukaiset tuotteet voi pääsääntöisesti palauttaa.
Asiakas maksaa palautuksesta aiheutuneet kulut .
llmoitathan asiasta etukäteen.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).” Kuluttajariitalautakunta (www.kuluttajariita.fi)